Duck & Dry نام خود را به عنوان یکی از جالبترین سالنهای زیبایی لندن به ثبت رسانده است. برای رسیدن به آنجا، مجبور شدند قوانین را زیر پا بگذارند- و ایدههای جدیدی ارائه دهند!
تنها در طول پنج سال، Duck & Dry گسترش یافته، و تا پنج مکان مختلف را تحت پوشش خود قرار داد.
با موسس آن، یولیا رورستروم ملاقات کردیم تا بدانیم که او چگونه سالن خود را به چنین جایگاهی رسانده است...
Duck & Dry فعالیت خود را از کجا آغاز کرد؟
من شغل خود در امور مالی را رها کردم تا شرکت خودم را راهاندازی کنم و چشمانداز خود را به واقعیت تبدیل کنم. من در خانوادهای کارآفرین رشد کردم، و همیشه میدانستم که سرانجام برند شخصی خود را خواهم ساخت.
در آن زمان که به آمریکا سفر میکردم، جایی که سالنهای زیبایی فراوان بودند، من عاشق انرژی و وزوزی بودم که از بسیاری از سالنهای سنتی انگلستان به گوش میرسید. بنابراین، تمایل داشتم این تجربه و جنبه تجاری را ترکیب کرده و Duck & Dry را خلق کنم.
چطور در مورد جنبه زیباییشناسی سالن تصمیم گرفتید؟
در مکانهای نمادین پنج قسمت را مشخص کردیم. هر یک از آنها این نشان تجاری را منعکس میکنند، اما هویت منحصر به فرد خود را مطابق با منطقه دارند. هر مکان نماد تخممرغی شکل ما را تداعی میکند.
شیک و بهروز بودن در اطراف سالن به چشم میخورد و هر جنبه با دقت و توسط خودم طراحیشده است- از کاغذدیواریهای زیبا گرفته تا سنگ مرمر و چراغها و لوازم تزئینی. همه چیز برای گرفتن یک عکس عالی مهیاست.
چگونه از رقبای خود متمایز شدید؟
هنگامی که Duck & Dry را خلق کردم، متوجه شکافی در بازار مد در پایتخت شدم که در میان دکورهای شیک و دارای فضایی پر زرق و برق، با آنها رقابت میکرد. این چیزی است که Duck & Dry را در بازار به عنوان یک برند و مدل مو دارای تجربه از دیگران متمایز میسازد.
به نظر شما رسانههای اجتماعی چگونه بر صنعت ما تاثیر گذاشتهاند؟
رسانههای اجتماعی به خاطر ماهیت بصری، نقش بزرگی در کسب و کارهای زیبایی ایفا میکنند. با این حال، اگرچه ما به طور کامل از سکوهای رسانه اجتماعی برای دسترسی به مخاطبین خود استفاده میکنیم، اما از آن تنها به عنوان یکی از کانالهای بازاریابی بهره میبریم.
ما به ترویج این کار با یک رویکرد ۳۶۰ درجه اعتقاد داریم، چون تصاویر زیبای اینستاگرام همیشه برای فروش خدمات شما کافی نیستند. شما باید با برندهای دیگری که با آنها همکاری مشترک دارید و بازاریابی متقابل با سایر مشاغل که از شما الهام میگیرند ، حضور فیزیکی بیشتری داشته باشید.
چگونه میتوانید با آخرین روند صنعت مد به روز باشید؟
ما اغلب با برندهای زیبایی دیگر نیز همکاری میکنیم، کسانی که با برند ما همخوانی دارند و برای مخاطبان و مشتریان ما جالب هستند. همیشه برای ما مهم بوده است که از دیگر برندها در این صنعت حمایت کنیم، که اغلب شامل تست محصول و بازاریابی متقابل و نیز حفظ روابط دوستانه است.
فکر میکنید چه چیزی یک سالن را موفق میسازد؟
مهم است که نقطه قوت و تفاوت را شناسایی کرده تا برجسته شود و برند شما را در یک بازار اشباع شده و رقابتی سازد. سپس باید نیاز مشتری، تجربه و کارایی را که میخواهید ارائه دهید، برای آنها تعریف کنید. سپس مخاطبان خود را هدف قرار داده و اطمینان حاصل کنید که بهترین تجربه خود را کسب کردهاند، همین امر باعث میشود که آنها به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند.
چه توصیهای میتوانید به افرادی داشته باشید که قصد افتتاح سالن دارند؟
تنها به ظاهر و احساس فکر نکنید، مهمترین نکته، تجربه مشتری و هدف شماست- که مشتری شما کیست و چه خواستهای دارد؟ شما باید یک برنامه منسجم داشته باشید.
زمانی که به موقعیت خود فکر میکنید، به این موضوع هم بیندیشید که به چه کسی قرار است به شما درخواست دهد. شما باید نقطه فروش منحصر به فرد خود را مشخص کرده، و اطمینان دهید که دارای ثبات، انعطاف و چابکی هستید. جستجو کنید و مهمتر از همه، صبور و مصمم باشید.
در سال 2020 و پس از آن از شما چه انتظاری میتوان داشت؟
ما حق امتیاز ر ا راهاندازی کردهایم، بنابراین باعث مسرت است که سالنهایDuck & Dry بیشتری را ببینیم که با شرکای دارای حق امتیاز در حال رشد هستند. اولین سالن ما در اسپیتالفیلد بود و امیدواریم بزودی سالنهای بیشتری افتتاح کنیم! هدف نهایی ما دیدن فروشگاههای بیشتر Duck & Dry در خارج از لندن است، بنابراین ما همیشه در جستجوی شرکای جاهطلب برای دادن حق امتیاز هستیم.